perjantai 18. kesäkuuta 2010

Retkinen

Käytiin tänään metsässä lyhyesti retkeilemässä kun mun pitää treenata jalkaa erilaisissa maastoissa. Siellä oli ensteks tooosi märkää ja sinne oli laitettu sellasia puita, joiden päällä ois pitäny kävellä. Mut mä en oo sokerista, ja aattelin et ihan hyvin voin mennä siellä mudassakin kun mua vähän ne puut epäilytti. Emäntä ei kuitenkaan antanu suorittaa jalan mutakkoharjoituksia loppuun vaan se koppas mut syliin siks aikaa kunnes päästiin ihan normaalille polulle. Tylsä tyyppi.



Välillä pysähdyttiin ihastelemaan maisemia. Tai emäntä pysähty, mä keskityin hautaamaan sen antamaa mahatikkua kun kerrankin oli ihan oikeeta maata, mihin sen pysty piilottamaan!



Sit mäkin kattelin niitä maisemia hetken...



Kunnes vaihdoin sen mahatikun piilopaikkaa kun emäntä oli tajunnu, että mihin sen piilotin



Poseerasin melkein nätisti ja oikein nätisti





Sit lopuks kävin kahlaileen ihan oikeessa järvessä!





Huomatkaa mun hieno, elastinen vasen takakulmaus!

Ennen ku lähettiin takas autolle niin tähystelin vielä skarppina yhden sorsaperheen touhuja


Koskakohan mennään uudestaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti