perjantai 14. toukokuuta 2010

Partsilla

Huh huh. Nimittäin melko lämmin päivä pienelle lappalaiskoiralle! Emäntä keksi et mennään meidän partsille retkeilemään, se vois lukea johonkin tenttiinsä ja mä saisin kuulemma kyttäillä ohikulkijoita lattiatason koloista. En oo aikasemmin montaa kertaa siellä "melkein ulkona" käyny, joten olihan se aika jännää!


Otettiin me eväitäkin, mä valkkasin eväiksi rengasluun ja pötkyläluun. Sitä pötkylää ois kiva heitellä mutta ei kuulemma sais kovasti pomppia samalla... Mun mielestä oon jo ihan terve!


Kyl mä välillä sitä luuta maltoin vähän nakertaakin. Mut ei siellä melkein ulkona oikein voinu syömiseen keskittyä kun koko ajan lappas porukkaa eestaas ihan silmien edessä ja kuului kummallisia ääniä.


Sit mä yritin hetkeks laittaa silmät kiinni...


Jaa mut mikäs toi ääni oli?



Kuuliksä sen? Hei ovikello tais soida!!! -kipittää ovelle ja julma emäntä tulee kaappaamaan syliin ja vie häkkiin- Hei siel on varmana joku tuttu!!! HEI KUULETKO MIKSI VEIT MUT HÄKKIIN??? MÄ HALUUN NÄHDÄ KUMMITÄDIN MÄ KUULIN ET SE ON SIELLÄ!!! HALUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN. Haluuuuuuuuuuuun. haluun... HALUUUUUUUUUUUUUN! Hae mut pois täältä!!! Ai se meni jo pois... Zzzz... -julma emäntä tulee ja ottaa häkistä- Miten sä saatoit?!?! No okei, tykkään susta silti, saat pusuja.


No jatkan sit tätä lintujen bongausta. Toi oli muuten lokki...

2 kommenttia:

  1. Hih, mukava että Oodi päässy terassille vähän ihmettelemään ja kuuntelemaan ja haistelemaan :)

    On kyllä lämmintä! Pohjois-Savossakin reippaasti yli +24 astetta!

    VastaaPoista
  2. Loistavaa lukea näitä juttuja, joissa annat äänen Oodille. :)

    -Elli

    VastaaPoista